Ett ex förblir alltid ett ex

Beklagar den hemska uppdateringen! Men som ni vet lever vi ett häktiskt liv och har oftast bättre saker för oss än att blogga. I alla fall för några kvällar sedan var vi på nyöppnade Magenta och ägde dansgolvet som vanligt. Dessvärre blev min kamera stulen så kan inte ladda upp några smaksiga bilder förräns jag köpt en ny. Nåväl, de har blivit sena kvällar med lite för mycket drinkar och taxis de senaste dagarna.

Idag när jag var på väg till Sats så sprang jag på mitt gamla ex. Jag dumpade honom för att han började bli för överbeskyddande. Han ville ta en fika och tyckte att vi slulle höras senare i veckan. Visst tänkte jag, han kanske har ändras  under de senaste månaderna.. kan ju alltid ge honom en chans. Säger till honom att jag har en ny mobil och inte har kvar hans nummer. Han tar min mobil och ska lägga in det, och det är då jag förstår att det finns en andledning till att han är mitt ex. Han kollar igenom ALLA i min kontaktlista och frågar om vem respektive nummer tillhör. Han frågar på om en massa saker som han inte har nånting med att göra. Nej aldrig att jag kommer datea honom igen. Jag tog tillbaka min telefon och sa till honom att jag hade en pojkvän och att han förmodligen inte skulle tycka om att jag träffade mitt ex. Ni skulle sätt hans ansiktsuttryck. Hahha /Jess

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: Kikar in :) Lycka till med bloggen!

2008-09-30 @ 16:37:11
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: attligga

vad är magenta?

2008-10-11 @ 16:27:41
URL: http://attligga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0