ritch and a bitch

Hej, Victoria här även känd som "Vicky".
Tänkte berätta lite om mig själv. Som ni vet så bor jag i innestaden och dom som vet vem jag är "obefintligt många" vet vart i innestaden.
Jag lever inte som dom flesta andra i min ålder, jag hoppade av gymnasiet och läste på distans när jag åkte runt och reste med min pappa som jobbar med ett sådant jobb.
Tänker inte dock ge ut vilket företag som han jobbar åt eftersom han inte vill det.
Men som ni förstår kommer jag från en familj som har det gott ställt och jag är ensam barn.
Jessicas pappa och min pappa jobbar ihop så det är så vi har lärt känna varandra.
Vi rest tillsammans vart på alla olika ställen i världen. Men vi älskade så klart mest "the Big Apple". Men finns så många bra ställen här i världen att vara ung och vacker.
Tog min student i våras och är nitton år.
Nu så bor jag här hemma i Sverige igen i innestan och lever livet.
Dags att ta det lugnt och njuta av torsdags kvällen. Cyaa!
/Victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0