Magenta ikväll

Godmorgon på er sunshines! Eller har ni varit uppe länge? Jag vaknade i alla fall nyss. Hade en väldigt trevlig kväll igår, bjöd över de närmaste och det serverades god mat och dryck.

 Ni kanske undrar varför jag inte är på jobbet? Jo det är så att jag inte har något.. och planerar inte på att skaffa ett heller. Jag menar just nu så kan jag leva på min pappas ekonomi och festa varje kväll och gå upp när jag vill. Och det är så jag vill leva. Låter er invandrare jobba istället. Och nej jag är inte rasist, jag har faktiskt en städare som kommer från Chile.

Nå som ni vet är det Fredag idag och som vanligt är det många som drar i mig. "Vart ska du vara?" eller "Vill du inte komma hem till mig och mysa?" Jag kan säga redan nu att jag och Vicky kommer befinna oss på Magenta som har premiär ikväll. Även om åldersgränsen är 23 så kommer vi in då vi har bekantskap med killarna som äger stället. Så va inte oroliga för oss! /Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0