I get what I want and some more.

Hello !
Idag så har jag varit i farten tidigt, gick upp vid 12 och fixade mig så kom ut vid 2 tiden.
Shoppat massor av roligt, bland annat en nya kläder för kvällens partajande.
Det ryktas om att jag och Jess ska till Magenta och spendera kvällen.
Med pappas kreditkort och världens läckraste kläder och wolla jag vet ju att jag har utseende som får vilken man att falla om inte tala på om charmen.
Så får se vem man får med sig hem inatt.
Nu mina sköna ska jag ta en härlig dusch och sen ut och äta middag med en riktig snygging som har velat ta ut mig på middag i två veckor nu. Tjejer glöm inte att ni måste spela svår flörtiga iaf ni är "ladies"./Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0